Zelihami Kızlar çatı muayenesi oldum ve üst kemiğin biraz basık geldi dedi doktor böyle durumla karşılaşan var mı ? Normal Doğuma engel mi sizce ?
Nzan Zelihami bana da aynısını demişti doktorum dün 38+4 de baktı tekrar bence normal doğurursun sancını bekleyelim 3 ck açıklığın da var dedi bakalım nolcak durumumuz