Ozlllmb hamileliğimjn ilk başlarında bende çok çektim cildiye doktorumuz ve kadın doğum doktorumuzun önerisi ile ilaç kullandık fakat ne olursa olsun ilaç adı üstünde diyerek bıraktım. Kronik ürtiker zaman zaman çok ağır olabiliyor ama sana tavsiyem olabildiğince stresten uzak dur duş jeli vs gibi kimyasalligi yüksek ürünleri kullanma ılık duş ile ağrı ve kaşıntıyı hafifletebilirsin nemlendirici kullanmak yerine de doğal yağlar doğal içerikli ürünler kullanabilirsin bu sayede her şey daha kolay oluyor ♥️