Esra_nurr Uygulamaya göre 38+2 doktor 2 hafta ilerde demişti ama bugün sabah birden Su gibi bişey geldi ama fazla değil nişan da sümüksü bi kıvam denmişti onun gibi de değil sonra adet ağrısı gibi ağrılar başladı kasılma felan yok
12betul Esra_nurr illa nişan gelecek diye bir şey yok . Su geldiyse sancı başladıysa muhtemelen doğum başladı . Hastane mesafesini ayarlayıp sancı 5 dakika 1 e düştüğünde gidebilirsiniz aslına . Ana her gebelik her doğum başka süreç olduğu için ben bi tık erken gitmeni tavsiye ederim . Rabbim şu gibi doğum nasip etsin inşallah
SenemAnne Doktora haber verin Banyo yapın hazırlanın ne olur ne olmaz doktora gidin kontrol etsin. İlk gebeliğimde aynısı oldu o u bir kaç saat sonrasında biraz daha artıyor. Doğum bugün olabilir. Sağlık sıhhatle kucağınıza alın inşallah