Ecem46 derya hanım hg ye gidecek sanırım bende ona gidiyorm bastan beri (27+4) . Yeni hastane ücretleri nasıl olur bilmiyorm ama bi sıkıntı aldı bendi durduk yere strese giriyorum :( umarım bizleri mağdur etmezler yoksa devlette doğurmak zorunda kalacağım koşullar malum. Son 3 ay zehir olacak bana bu gidişle.