Rabia_36 tam net hatirlamiuorum ama forumda görmüştüm saniirm dogumdan bi surecsonra sanki bebegin hareketlini hisseden anneler varmis. Haftalarca bebegin hareketlerine alisiyoruz o hissi belkide rabbim birden unutturmuyodur bize bilemiuorum ama bende 8 ay oldu dogum yapali aradi bir icerden sanki bi tekme yiyorum cok hafif sekilde.☺️☺️ ama cok da gusel hissettiriyo valal yalan uok oglumjn karnidmaki hareketlerini unutmaya basladim o hareketi hissedince tekrar hatirliuorum