Ezgisu Sabah aşırı burun kanamasıyla doktora gittim bebeğin eşiği aşagıda dedi 5 aylık hamilyeyim bu durumu yaşayan bilen varmı . 😔
Dunyammmmmmm Canım bana da o aylarda aşağıda diyordu Doktorum ama telaş ediceğin bişey yok zamanla çıkar yukarı ☺️ Şuan 33teyim herhangi bir sıkıntımız yok kızım eşini yastık yapmış yatıyor 😉