Aynursvs Kızlar doğumum nasipse Mayıs sonu gibi bebek bakım ürünleri alsam birşey olur mu 17+6 haftalığız😊🌸
crescent___ Aynursvs son kullanma tarihlerine bakarak bence alabilirsiniz sadece bence bir ürün çeşidinden bir sürü almayın, örneğin belki aldığınız pişik kremi veya şampuan iyi gelmeyecek, elinizdeki boşa gitmesin 🙏🏻
tomrisinaannesi Aynursvs 34 haftalığım hala almadım 😂 Ocak sonu doğumum Ocak 15 gibi alacağım henüz çok erken bence