dilaraaao merhaba kızlarrr mersin şehir hastanesinde doğum yapan var mı eşiniz doğuma girebildi mi izin veriliyor mu
Duruu3 dilaraaao iki komsumda sesryan oldu Mersin devlet hastanesinde eşi girmedi bence izin vermiyorlar
Duruu3 33mersin kordonları da bagaltti ağrım çok dedi busefer durumları yok mecbur devlette doğurdu korkutmayayim sizi toparlandı biraz bugün 15 günü
Duruu3 Aysezey evet yani kordonları bagaltti birde çok ağrım var diyordu korkutmayayim sizi 2 3 gün kaldı hastanede