busray96 her an patlayacak gibi😂 şaka bi yana artık doğsun bi yandan da ocağı görsün istiyorum. 38+0’ız, arada yalancı sancılarım oluyor. açılmam yok henüz ama bebek aşağıda. siz ne durumdasınız?
Dilrubagcl Tam 38 de 23.38 de doğurdum ve kızım yanımda size yazıyorum Rabbim hepinizi sağlıcakla kurtarsın ☺️
58Vildan 38+2 Bebek aşırı baskı yapıyor alttan 😬 ama ben bugün itibari ile soğuk algınlığına yakalandım :/ öksürmekten alamıyorum kendimi inşallah şu iki üç gün içimde kalmayı tercih eder dikişleri bu öksürükle düşünemiyorum 😏
Edoss123 Ben de 38 haftalığım vajinaya biraz baskı var. Peki bir şeyler yapıyor musunuz? Adaçayı, squat gibi…