Bebeğim 7 aylık oldu ama biz hala bir yere çıkamıyoruz dışarıyı seviyor ama 15 dk da hevesini alıyor uykusu geliyor kıyamet koparıyor hemen eve geliyoruz arabayla çıktığımız onca mesafeyi evde de uyumuyor neden böyle napmam lazım bilmiyorum sosyal anlamda hiç bir şey yapamıyoruz