elifkarakuss çok erken eğer yanılma olmasın istiyorsanız ilerleyen haftalarda öğrenmek daha iyi ben kızımda 12 haftalıkken Dr hiç sormadan erkek demişti pisi bakın demişti bı dahaki kontrolde kız demişti erken öğrenilen haftalarda yanılma payı yüksek oluyor .