Selcantvsn aminn Allah razı olsun hiç sormayın çok zor valla.. iyi olsunlarda gerisi mühim değil☺️ benim ilk gebeligimde kızım çok sakindi sizinkisi gibi hareketlerini hissrtmek için habire soluma yatar onu dinlemeye calsiirdim doğduğunda da sakın oldu 1.5 2 yaşına kadar bu bebisler bazen içerdeki hareketli halleriyle beni korktuyor ciknca da böyle olurlarsa diye düşünüyor um😀