Lolli 6+3 de başladı .çok kötü bir hismiş .normalde yemek yemeği çok severim ama artık yemek videolarını gördüğümde bile kaydırıyorum izleyemiyorum .bu sabah burnumu bi şalla kapatıp o şekilde kahvaltı kurdum .bu kadar kötü olduğunu bilmiyordum .ablamlara hep abartıyorsunuz diyordum onlardan beter oldum :)). Neyse sağlıklı olsun da bebişlerimiz gerisinin hiçbir önemi yok