Merhaba 12haftalık hamıleyım. Detay Ultrasonda dün doktor kalbımde arıtmı olduğunu soyledı zaten yaz aylarından ogrenmısdım ılac kullanmışdık duzene gırmıssı sonra gebelık de doktor hıc tavsıye etmedı halsız yorgun oluyorum şu an Benim gıbı olan varmı ılac kullanıyorum ??