Miracleee 2cocuk2kopek 6 gün geciktim canım. Bi foto daha attım orda daha belli gibi. Aman neyse regl olmazsam kan veririm zaten mecbur
2cocuk2kopek Miracleee evet canım ikinci resmîde gördüm ben de bugün yaptım 4. Gün bugün gecikelide baya yoğun çıktı benim o yüzden dedim çizgi belli baya