idil22 Güzel geçmesine sevindim.
Ben de ilk sezaryende mide bulantısı cok yaşamıştım nedense inat ettim sedasyonu kabul etmedim şimdi kendim rica edeceğim🤣🤣
Bilmeyen arkadaşlar için 20 dk falan hafif bayılma hali..
Ben spinal + epidural = kombine sezaryen olmuştum
epidural 48 saar belimdeydi elimde bir kablo gibi tuş vardı hastanede kaldıgım süre boyunca bastıkça ağrı kesici geliyoedu cok konforluydu
diğer arkadaşlara öneririmmm🙏🥰👍🏻
Yalnız bende 5 sene önce sondayı anesteziden sonra takmışlardı
karnıma bastırma da olmamıştı
bu ikisi dikkatimi çekti hikayenizde.
Devlet hastanesi mitdi acaba sizinki ondan mı?