Genellikle transfer zamanında kafeini en aza indirmek hatta hiç tüketmemek öneriliyor. Ama bir bardak bir şey yapmıyor deniliyor. Ama benim önerim o kadar yıpranmadan sonra kötü bir sonuç gelirse Allah korusun tabii acaba kahveden mi diye düşünmemek için hiç içmeyip içinin rahat olması daha iyi. Umarım pozitifi görürsün ben de reglimi bekliyorum transfer günü almak için şimdiden çok azalttım kafeini