Merhaba hanımlar, ikinci gebeliğimdeyim ve 22 haftalık oldum. Son günlerde oğlum biraz rahatsız ve sürekli kucağımda olmak istiyor. Diğerlerine gitmiyor. Ben de tabiki bol bol kucaklıyorum ve teselli etmeye çalışıyorum. Tam iki yaşında. Ama artık karnımın alt kısmında ağrı hissetmeye başladım ve belime de vuruyor. Karnımı desteklemek için ne yapabilirim? Çevremdekiler kucaklamamamı söylüyor ama imkansız geliyor bana. Nasıl ağlayan ve teselli isteyen ve özelliklede hasta bir çocuğu kucaklamayayım? 🥺
Otururken üzerime yatıyor ve o da baskı veriyor ve zamanla ağrı yapıyor. 😩 yardım edin bana