AnneeeG1 buse76 dün gittim yumurtalarım büyümüştü yarın öğle 11 de iğne vurmaya gideceğim pzt de gece 11 de ilişki istedi doktorum bakalım hayırlısı olsun herkes için sen test yaptın mı canım
buse76 AnneeeG1 hadi bakalım ben Perşembe yaptım negatif bir daha da yapmadım yarın adet günüm olursam bu ay iğneyle deniycez muhtemelen
Neboss Edilann hayırlı olsun sağlıklı bir şekilde kucağına al inşallah 🫶🏻 iğne öncesinde klomen veya benzeri ilaç kullandın mı bende bu ay başlıcam reglimi bekliyorum
Ozlemmm3535 Edilann maşallah Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin canım 🧿 Çatlatma iğnesinden Kaç gün sonra test yaptın canım Benim yarın 10. günüm 💖
Nurem20 Edilann ay hayırlı olsun canım 🌸benimde bir yumurtam gelişmiş çatlama iğnesi kullandım sizde nasıl oldu ? Sadece çatlama iğnesi mi vuruldunuz