Merhaba doktorum folik asit multivitamin olarak vinalac verdi içeriği değerleri falan güzel ama içtikten sonra sanki ağırlaşıyorum mide bulantısı yaşıyorum gibi hissediyorum kullanan yorumlayacak olan var mı hiç yorumlarda da görmediğim için merak ettim değiştirmeli miyim