NASG1 merrhaba cnm benim kızımda olduğunda 6+ daydi ve iğne yapılmıştı şuanda gebeyim ve lekelenme yine 6+ larda oldu ama Dr kanama kırmızı olmadığı sürece iğneye gerek yok dedi ve yapmadılar 28 haftalıkken yapılacak . Bence korkmayın kendinize stres yapmayın benim 1 hafta rahat sürdü ama sürekli değildi ara ara geliyordu. Dr yoğun bir kanama olmadığı sürece iğneye gerek yok dedi . Siz Dr gitmediyseniz her ihtimale karşı gidin Dr gerekli olanı yapar ztn