Merhaba güzel Anneler 🫶 şuanda 8+5 , Çoğu insan Folik asiti önermiyor. Yediğimiz içtiğimiz şeylerden faydalanmak daha iyi diyorlar. Bende halsizlik ve uykulu dolaştığım için . Sabahları erken kalkamıyorum. Uyandığım zamanda iştahım olmuyor. Dolasıyla kahvaltı dahi yapamıyorum. Sizler nasıl bir yol ilerlediniz? Ne tavsiye edersiniz