Elifimsib Pamuk bıraktığım ilk ay yumurtlamayı denk getirememiştik zaten o yüzden olmadı ama ikinci ay oldu çok şükür
Pamuk sutlukahve Benim de bu ikinci ay adet oldum.Esimden dolayi düşünüyordum sözde üzüldüm.Meger bende istiyormuşum😃
sutlukahve Pamuk 😂😂 içten içe sen de istemesen zaten girişmezdin bu işe bence 😂 Allahım gönlünüze göre versin inşallah en kısa zamanda hayırlısıyla nasip etsin 🙏🥰
Bnguuu_102 Pamuk ben 3 gün falan unutmuştum hapı sonra devam ettim o üç gğnde olan olmuş yani olacağı varsa hemen okuyor rabbim isteyen herkese Hayırlı evlatlar versin 😊
Pamuk Kubrakaya34 Evet bebek isteyenler postlarina yeniler olarak eklendik😃Benim bebeğim 11 aylık oluyor.Sizin?
sevaldqn1 Pamuk paaamuğum duygulandiriyorsun beni nolur sende hamile kal da birlikte doguralim gene🥹🥹🥹🥹