Babyycatt Merhaba gün içinde ev işlerini hep kendim hallediyorum eğilip kalkıyorum 2 yaşında kızım var onunla ilgilenirken de haliyle çoğunlukta ayaktayım ve hareketliyim sizce bir sorun olur mu erken doğum ya da herhangi bir risk
Babyycatt Akoalalover_ vücudum bu tempoya alışık da başından beri progestan kullanıyorum hep bi risk vardı zaten ama malesef tempoyu düşüremiyorum