Morcivert5 benim ilk aşılamam 1 oğlum var bu arada 2. Çocuğu istiyoruz 1 senedir olmayınca doktorum yumurta büyütme iğneleri kullandırttı çarşamba günü bende çatlatma iğnesi oldum dünde aşılama işte.. bakalım hayırlısı Allahtan. Bugün de açık kahve mi desem sarı mı desem sürüntü gibi leke gördüm pedimde. Daha önce de yaptırmışsınız ya ondan soruyorum acaba aşılamadan mı böyle oluyor