Ayssins0 Mehmet taner kılıç 41+2 ye kadar bekledim gelmedi kanala tam olarak daa yerleşmemişti o yüzden sezaryen oldum memnun kaldım hemşireler doktorum ameliyathane ekibi kattaki hemşireler hepsi çok ilgiliydi hastanenin tek sorunu odaları minnacık onun dışında hiç bir sorun yok herşey yolundaydı