rainof 12+5 haftalıgım doktorum koza benziyor dedi dün yanılmıyorsam kız dedi ve burda cinsiyet tahmini yapanların hepside kız dedi ailemde belirtilerimden kız oldugunu söyledi sanırım öyle ya bende kız hissediyorum inşallah değişmez çünkü oğlumuda 12. Haftada kesin öğrendim pipisi belli oluyordu erkek olsaydı bundada belli olurdu