Merve8155 Deletedmom_984 bu ay cok ugrastim insallah nasil olur eger olmazsa uzulcem ama yapacakta bir sey yok
Deletedmom_984 Merve8155 bende ayniyim valla gynoseed jel kullaniyorum yumurta takibi yaptim ozenle cok dikkat ediyorum herseye bende cok uzulcem olmazsa ya
ikinci Nur67 bana da burdan söylemişlerdi çok etkiliyor. her gün aynı saatte ve yapmadan 2 saat önce az sıvı tüketip ve idrara sıkışıp yest yapın. ilk idrarla da yapınca yanlış çıkıyor. bende öyle olmuştu mesela ilk idrarla yapmıştım bilmeden
Tutar13 ikinci aynen bende kuralları biliyorum ama yok yani 1 gunde sasmazmı hep aynı cıkıyor ikiside kırmızı
Tutar13 Asena6532 insallah gerek kalmaz ona buay 2 gune bir degerlendirdik ovulasyona guvenmeyip bakalım olmazsa bidahaki ay bir gebenin gunlugunu alacam canm benim
Asena6532 Tutar13 inşallah gerek kalmaz canım ama olmazsa muhakkak dene gündegün bir gebenin günlüğüne attım testleri hep yorumladı ilişki günlerini söyledi