waffleask hmmm otobüsle sıkıntı ya Yani arabayla gitse bilseniz veya taksiyle yine iyi de otobüsler sıkıntı hamileler için, yani son haftalara gelmişsiniz yine kontrolü aksatmayın Allah korusun ters bir durum olsa kontrol edilmemiş oluyor. Sizin yukarıda dedikleri gibi ağrım var falan deyip gidin En azından ultrason kontrol ederler Nst ye girersin hem