cigdemusta07 Duyduğum okuduğum doğum hikayeleri yüzünden o kadar stres yapmıştım ki ,ama her doğum kesinlikle kendine özelmiş hiç ama hiç korktuğum gibi değildi ne belden vurulan o iğne ne de sezaryen.
Elimdeki damar yolu daha çok acıttı kesinlikle kendinizi kasmayın uygulayan kişi size nasıl söylerse dinleyin onu ☺️ Sezaryende bebiş çıkarken baskı hissettim sadece onun dışında bi zorluğu yoktu .Sonrasında sedasyon verip zamanı bi nevi hızlandırdılar benim için vakit çabuk geçti 🤭Epidural olmak gerçekten güzeldi sonrasında ağrı oldu omzumda hastaneden çıkana kadar ama doktorum olacağını söylemişti zaten hazırlıklıydım bu duruma 🙃Benim tek problemim anesteziden erken çıkmamdı bana ameliyathanede 6 saat uyuşuk kalıcağımı ağrı hissetmeyeceğimi söylediler ama ben odaya geldiğimde çözülmüştüm çoktan ağrım yarım saat sürmedi başladı parmaklarımı oynatmaya başladım çok geçmeden ,erken olduğunu söylediler.her istediğimde anesteziden biri gelip omzumdaki kataterden ağrı kesici yaptı ekstra kalçadan iğne de vuruldum .kataterden uygulanan ağrı kesici yapılırken omurgamdan aşşağıya doğru bi sıcaklık hissediyorsunuz.Ameliyat sonrası biraz ağrılı geçiyor ama bebişi görünce hiç biri gözüme gelmedi hayatımın en güzel günüydü 🤍 Oğlumla kavuştuk sağlıkla darısı sizlere inşallah hiç korkmayın