-Anonim-1 korkmayınn sakin olum aynı şekilde 33 haftalık hamileyim 3 gündür iki kasıkta da şiddetli ağrım başladı oturup kalkarken özellikle çok zorluyor doktoruma sordum bebek büyüyor normal dedi ce baş aşağı benim bebeğim baskı yapıyor büyük ihtimalle rahimde doğuma kendini hazırlıyor. Kasık ağrısı tek başına doğum belirtisi olmaz sancı bel ağrısı vs varsa bi doktorunuza sorun tabi