Sakaryali
13 haftalikken doktor %60 kız dedi haftaya 4 ay 3 qunluk oluyorum netlescek İnşaAllah 😊 seninki ne ? 😊
Bende cok az qobek var belli olmuyo hamile olduqum 1 kilo tek almışım 😊
Hareketleri icin sabrsızlanıyorum 😍
20 haftaya kadar hissetmememiz normalmis hele ki ilk hamilelikse 😊