gozde91 26.12 değerim 61 28.12 değerim 150 Beklenen adet tarihim bugün kızlar güzel yükselmiş değil mi☺️ ama değerler neden düşük onu anlayamadım ilk gebeliğimde regl günü 490 çıkmıştı. Biraz kafam da karıştı da yorumlarınızı bekliyorum ☺️
fndd gozde91 gayet iyi artış her gebelikte sonuç aynı olmaz belki geç döllenmedir. 1 hafta bekle öyle ver bence biraz 1000lere çıksın