Merhaba kızlar 35 haftalık gebeyim. Rabbim izin verirse 17 Ocak doğuruyorum🧡 sezaryen olacağım ilk gebeliğim de sezaryen olduğu için. Günü filan alınca bana bir korku geldi. Ilk doğumumu özelde yaptırmıştım. Bunda imkanlar ve hastane gereği devlette takipliyim ve doğum devlette olacak memnunum açıkçası doktorlar çok ilgili hemşireler güler yüzlü. Beni saran tek korku şehrin tek hastanesi olduğu için o gün birde. Fazla doğum olacağı bebeklerin karışma ihtimali filan biliyorum saçma ama içimi böyle bir korku sarıyor.. ya bebeğim karışırsa