Benim 2 gün önce peçeteye az bir şey kahverengi akıntı geldi doktora gittim alttan ultrasonla baktı bişey yok olur diye gönderdi dün beta vermek için gittiğimde daha da artmıştı çok korktum doktora da söyledim ama normal adet gibi kanama olmadığı sürece sorun yok dedi ama yine de endişelerim var hiçbir şey vermedi bazılarına progesteron filan veriyorlarmış beni gönderdi normal diye bu durumu yaşayan var mı