Flowermom0 ben kullandım. Efermag kullanırken bitince yazdırmaya aile hekimine gitmiştim kafasına göre bunu yazmış. Kasılmalarıma iyi gelmemişti hiç ise yaramıyordu. Sonra kendi doktorum tekrar Efermag yazdı o iyi geliyor kasılmalarıma. Ağrılarım da çok olmuyor