Kızlar merhaba 🌸doktorum 12 haftalıkken kız dedi 2 gün önce tekrar gittim 13 haftalık olmuştum kesin kız dedi ekranı dondurup bacak arasını gösterdi daha değişmez dedi . Bir gün sonra yani dün lekelenme oldu bende tekrar gittim bu kez de erkek bu da pipi dedi ama ben o şokla göremedim eşim ben gördüm diyor :)) sizce biraz daha bekleyip başka doktora mı gitsem değişir mi yani bilemedim .yanlıs anlamayın kız erkek tabiki fark etmez ama çok merak ediyorum