Zehrftma benim 37 de cinsel ilişki sonrası nişan geldi tek parça halinde hastaneye gittim doktorum da gelinmesi gerektiğini söylemişti zaten kontroller yapıldı sorun olmadığından eve gönderildim. Ama suyun gelir kanamam olursa hiç beklemeden geliyorsan dedi bana doktorum canım. Şu an 37+5 olduk ama henüz bir şey yok.