Kızlar ilk dogumum 2021 Mart ayinda olmuştu kontrole diye gittiğimde s3zeryana karar vermiştik 1 saat içinde bebeğim kucagimdaydi heyecan yapmaya bile fırsatım olmadı 💜şimdi kısmetse 24 Şubatta ikinci olacak çok heyecanlanıyorum gün sayınca acaba iyileşmesi zor olacak mı ikinci dikişlerin diye