Kızlae 29 haftalığım. Doktorum kam sulandırıcıdan başka bişi vermedi . Namileiğim gayet normal. Ama bn gece bacak ağrısından uyuyamıyorum. Bir haftadır ölüyorum kramplardan. Kabızlık cabası. Mahnezyum takviyesi alayıö diyoruö artık. Doktora kalsa gerek yok diyor. Memnun kaldığınız magnezyumları söylermisiniz. Ama hap olarak olmazsa iyi olur. Çünkü hapı yutarkem ölüyorum resmen. Suya atılan şaseler daha iyi olur