18+2 haftadayım. İlk gebeliğim henüz tecrübesizim. Bazı akşamları yatağa yattığımda kasıklarımda gaz dolaşımı bağırsak hareketi gibi ufacık bişey hissediyorum. Doktorum ilk gebelikte geç hissedilir gerçekten gaz dolaşımı da olabilir, bebek hareketleri de olabilir dedi. Ne hissettiğimi bilmiyorum. Nerde nasıl doğuracağım kaygısı yaşamaktan duygusal hislerimi kontrol edemiyorum sanırım ne hissettiğimi bilemiyorum 😢