Bende 5 haftalık hamileyim daha doktora gitmedim. Geçen ay ehliyet için bazı tahliller istemişti aile hekimi. Sonucunda TSH normal dedi ama 3,37 çıkmış. Bugün gittim aile hekimine tekrar sordum referans aralığı içinde gayet normal dedi hatta özellikle gebelikte 2,5 altı istiyorlar dedim yine de sorun yok dedi. Perşembe kadın doğuma randevum var yani 3 gün sonraya ilk randevum olacak. Sıkıntı olur mu erkene çekmem gerekir mi sizce. Normalde düşük çıkardı benim ilk defa böyle yüksek gördüm ne yapılacağını da bilmiyorum açıkçası