Nimpheloss ben tutmadım hiç, ama tutmam mümkün değildi zaten ilk trimesterda deli gibi iştahım açıldı bulantım acıkınca oluyordu onun dışında olmuyordu ve ben sürekli acıkıyordum oruç tutamazdım, ama tutsaydım da bebeğe zararı olmaz demişlerdi, ilk aylarda zaten yediklerinden değil de sende var olanlardan çok az harcıyor minik olduğu için ama doktorunuza sorabilirsiniz yine de :)