Miram65 valla ben Kızı olana imrenip hemen tebriğe gidiyorum kız evlat rahmettir. Hem sözüm ona müslüman bir ülkeyiz ya size böyle saçma davrananlara cahiliyeden mi kaldınız diye sor? Nice hadisler var kız evlat cennet anahtarıdır saçmalık yanı bu insanların yaptığı sizin takmanız kusura bakmayın ama. Benim de çok şükür kızım olacak çok mutlu oldum nasip olduğu için,hele biri de çıkıp aşağılamaya kalksın cesaret edebilirse