Miram65 Kizlar valla kendimi zor tutuyorum aglamamak icin kızım olacak herkes beble dalga geciyo resmn ya Kiz mi olacak ay ay diye diye 2 kızım olacak ama valla hic iyi degilim evden cikmiyorum ya yeter ki arkamdan konusmasinlar diye😭😭😭😭😭
bulutunannesi33 Miram65 kızsa nolms yanı rabbm hyrlısını versn demekkı sızın ıcın hyrlısı oymus bu ınsanlar herseye knsr cnm benmde erkek olcak ucuncu genemı erkek aman git dıyolar 😂 canını sıktgna degmez kız evlat annenın kısmetınden bereketınder derler 💕
Nomays11 Miram65 o nasıl iş öyle allah aşkına, evlat evlattır çevrenizdekiler sorunlu ama sizinde ciddiye alıp çıkmamanız ayrı garip. Yorum yapmak bile gelmedi içimden Aslında ama neyse..
Minigimgeliyor Kız çocuk gibisi var mı yahu. Geçen gün apartmandan çıkarken komşuyla karşılaştım kızıyla eve giriyodu benimkinin cinsiyetini sordu kız dedim olsun Allah yine verir dedi. Güldüm geçtim arabada eşime anlattım o da güldü dedi ki hem kendisi kadın hem de kızı var yanında cahil yazık. Kahkaha attık o derece güldük. Ne takıyosun sen bunlara?
Ozge1008 Miram65 bana da cinsiyeti ne diye soruyolar. Kızım olucak Allahın izniyle diyorum. Aa olsun ya diye bi tepki gösteriyolar. İyi ki kız biz çok istedik diyorum bende. Umurumda değil elalemin ne dediği. Erkek olsaydı emin ol bu seferde tüh kız evlat daha iyi oluyo derlerdi. Milleti bu kadar kafana takma kuzum. Rabbim sağlık sıhhat versin yeter. Çok şükür ki kızım olacak🤗
Elena4 Miram65 canım benim de bi kızım var şimdi bi kızım da yolda eşimle ikimiz için hiç sorun değil ama çevrenin olsun olsun demesi sınırımı bozuyor benim de.seni anlıyorum ama takmamak lazım.bebek hayali kuran onca kadın varken Rabbimin gönderdiği emanetine simsiki sarılalım biz bosver💖
Serays Elena4 aynı şekilde bi kızım var ikincisi geliyor . Olsun inş bidahakine erkek olur diyorlar ağızlarına terlikle vurucan ya sanki erkek isteyen var beyinsizler
Esrayusuf Miram65 önce şükür etmesini bilin çocuk isteyip olmayan o kadar insan varki Allah'a şükür edin sağlık ve hayırlı evlat olmasını isteyin. Ne güzel rabbim nasip etmiş evlat sahibi olmayı kıymetini bilip şükür etmek yerine Bunun için ağlıyorsunuz yazık size sen Zaten kıymetini bilseydin milleti kafana takmak yerine susturursun benimde anlamadığım arkadaşım sende kız değil misin ? Nedir bu erkek düşkünü erkek olsa hayırsız sağlıksız olsa kabulün olacak mı ? Sen dinimizde kız çocuğun erkek çocuktan daha değerli kıymetli olduğunu hem bilmiyorsun hemde bilsen sen şükür nedir bilmiyorsun böyle şeyler yazmayın lütfen gerçekten kızıyorum .
Serays Esrayusuf ne tanıdıklarım var kredi çeke çeke tüp bebek deniyorlar olmuyor da olmuyor. Postu açan arkadaşa denk gelseler bakışlarıyla döverler
Duyguanneoluyor Miram65 bikaç kişi banada olsun ilkinin kız olduğu iyidir 2. Erkek olur dedi zaten hormonlarım tavan yapmış çok terslemiştim kimse karışamaz benm bebeğime benim karnım dik hala bazı beyin yoksunları erkk diyo kız dediğim halde hiç alttan almıyorım kuzum sende alma ne güzel 3 kızın olacak Allah bağışlasın o dengesizleride ciddiye alma hepsi cahil benm gözümde
Mommy3589 Miram65 cinsiyeti erkek belirler kromozomu o verir senin ne suçun varmış. İnsanlar kendini şaşırmış. Bende kız istiyorum Allahım nasip esin 🙏🏻
Minik_Hanim Miram65 ya ne kadar şanslısınız çok şaşırdım hem bunda dalga gecilecek ne var.. Bende şimdi doktordan çıktım normalde 10+4 ama 1 hafta önde gidiyor 11+5 olmuş %85 erkek dedi keşke yanılmış olsa da kıza dönse :((
Baharimmmm Ilk çocuğum erkek oldu 12 sene sonra kizim olacak ve esimun ailesi ds bizde kiz diye cok mutluyuz kayinvalide zaten ne guzel bir de kizimiz olacak diyor babamiz zaten kiz cocuk meraklisdir icimiz kipir kipir abisi de ayni sekilde
Merveyarali Miram65 inanamıyorum 3 kız kardeş olarak büyüdük ve kız kardeşin olması kadar harika bişey yok hayatta kız oğlan ayrımı zihniyeti taş devrinde kaldı bence kız çocuğu cennetin anahtarıdır ayrıca çevrenizdeki dalga geçecek zihniyettekilere inat kızımla gurur duyarım kızım oluyor diye gururla herkese haykırırım en güzellerini alır yaparım herşeyin ki beyinlerindeki yobazlıkta boğulsunlar
Merve201119 Miram65 neden evden çıkmıyorsun canım o gereksiz konuşanlara kulağını tıka bak keyfine evlat evlattır kızı erkeğimi varmış öyle söyleyenlere ver cevabını geç haddini bildir herkese
Hamzaninannesi1 Benim de erkek olacak doğru durust sevinen yok annem ve kayinvalidem kiz bebek istiyordu. Illa ki cikacak kiz erkek diye ayirim yapan. Hayirli evlat olsun da gerisi boş valla. Rabbim en iyisini verir daha mı iyi bilecekler.
bsrgz Kız çocuğu cennete acılan kapı derler.. Hiiç üzülmeyin. O nasıl saçmalık. Allah sağlıcakla hayirla kucağınıza almayı nasip etsin.
Elifcvk Miram65 biz 6 kardeşiz 5 kız 1 erkek. Erkek en küçüğümüz ve 20 yıl önce bunu kafaya takmayan annem var benim keşke oda kız olsaydı diyor kız evlat başkadır hiç boşuna can sıkma canım Allahım gücüne gider sağlıklı olsunda bende hamileyim ve kız istiyorum dünyanın sonu değil iki tane kızının olması❤️
Yfm00 Miram65 bırak isteyen istediğini konışsun canım ya benimde bir kızım var bunun cinsiyeti daha belli değil ama kızda olsa benim erkekte olsa benim kimene kız evlat gibisi varmı ya kendini neden üzüyosun