9 haftalıkken kanamam oldu bir iğne bide progestan kullandım ilaç hala kullanıyorum 11+5 haftalığım. En fazla kaç defa oldu kanamanız ? En son eşinin %2lik kısmı ayrılmış demişti kanama ondan olmuş Bebekle alakası yoktur dimi Şimdi 10 da gideceğiz doktora umarım iyidir bebeğim