Hamilelikte yüzümde egzama çıkmıstı doğumdan 2 3 gün sonra kendi kendine geçti bebeğimde 1 ay olduktan sonra onun yüzünde çıkmaya başladı mustelanın atopik cildler için kremini kullanıyorum ama fayda etmedi dahada dağıldı gibi kıpkırmızı bebeğimin yüzü şuan 2 aylık . Önerebilceğiniz bir krem varmı yada sizin bebeğinize iyi gelen . Doktor birde bepantolu önermişti onu henüz kullanmaya başlamadım