Benim hersey normal gidiyordu dün , ama açılmam sancım yoktu vajinama bir fitil verdiler açılmam sancım olması için , ve bebeğim bunu kaldıramadı kalp atısı çok düştü ve strese girdi apar topar sezeryana aldılar beni tahlil falan yapmadılar belden asagısını uyusturdular tam aç karnına gitmediğim için 😪