Kaderyunus Senemhifa arama kısmına yazarsan baya detaylica yazmisti bi arkadas konuşmuştuk yardımcı olur büyük ihtimal.
Senemhifa Fatmaaa66 ben yaptırmayacaktım ama doktorum ısrarla yaptırmamı söyledi bu yüzden mecbur kaldım gibi ama önemliymiş bu usg sonradan pişman olmak istemiyorum
Zeliha66 Senemhifa 21+6idi canim 350ydi yanlış hatırlamıyosam. Hic bi tahlilini kontrolunü yaptırma ama bunu yaptır bebişin bütün organlarina bakiyolar