Çok aktif emen bir bebekti sıkıntımız yoktu bir buçuk aylık olduk emerken ağlamalar böyle kendini şekilden şekile sokmalar memeyi çekiştirmeler neden böyle yapıyor olabilir bilginiz var mı her emmede aynı şeyi yaşıyoruz neden böyle yaşayan oldu mu bu şekilde